Merhabalar konu başlığı doğru mu bilemiyorum ne yazayım bilemedim 😀
Neyse herkese öncelikle selamin aleyküm abilerim şimdi benim 2017den beri bir ilişkim var ciddi şekilde devam ediyoruz butun ailesi biliyor babası hariç bugün öyle bir mubabbet geçmiş halası ve annesiyle demişler bayramdan sonra söylesek mi diye oda bana dedi yani borclarim var aslında 20-25bin ama en azından söz yapalım haberi olsun öyle devam edelim diyoruz ama sağolsunlar bütün topu bana attılar babasıyla benim konuşmamı istiyorlar fakat daha öncesi yokmuş gibi yani ben arada sırada evlerine gidiyorum kardeşinin bilgisayarına bakmaya falan kızın erkek kuzeni benim arkadaşım oyuzden bir iki defa taşınırken de yardımcı olmuştum kız ve anneside 5 yıldır beraberiz diye anlatma eve falan geldiğimde gördüm beğendim ciddi düşünüyorum gibisinden anlat izin iste o bize sorar zaten diyor iyide bu şekilde evime girdin kızıma göz mü koydun olmaz mi ne yapmalıyım nasıl yapsam daha iyi olur yardımcı olun lütfen

anne yok rahmetli baba var ama yok tekim yani herşey bende
