selcuksofta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeğinize sağlık hepsi bencede doğru. Bence en zor sektör. Haber sitem var hit yok diyorum seo'cu kardeşlerim bu sektöre bulaşmıyor. Haber zor deyip geçiyor

Bizde oradan buradan okuduklarımızı birleştirip yapmaya çalışıyoruz.

Ben mesela uzman bir seo'cu olsam haber siteniz varsa ajanslardan haber çwkmeyin. Kopya site işe yaramaz yazardım. Hiç bir seo'cu bunu yazmıyor. Bende üzülüyorum.

Ya da buraya yazmadığım bilmediğim, daha kritik konularda tüyo vermiyorlar. Hani burası forumdu.

Ben 31 yıllık muhadebeciyim, şurada 50 lerce soru cevapladım. Ama seo'cu kardeşler buna zaman ayıramıyor.

Bilgi paylaştıkça güzeldir.

Neden yazdım: siz ne güzel bilgi vermişsiniz. Bende dedim belki ufak bir katkım olur.

Herkese sağlıklı bayramlar.
Teşekkür ederim yazılanlar cevap verenler için. Yalnız şu noktada bir şey değineyim. R10 üzerinde hiç bir şey eskisi gibi değil, her şey herkes değişebiliyor. Bunun en iyi örnekleri bizleriz bizler biliriz. Reklam amaçlı olmasını istemiyorum ama Tertemiz EDU Profil linkleri satıyor ken benim sattığım edu linki alan kişinin kendisinin paket çıkartıp aynı linkleri sattığını görmem beni
Buradan ücretsiz bir şekilde paylaşmamı sağladı. Bu kötü mü oldu? tabiki değil ama biraz araştırma yapmak insanların insanımızın doğasında yok. Her şeyde hazıra konma var. Bu burada da öyle.