Burada google politikalarını da eleştirmek lazım. Yıllarca pagerank değeri diye bir değer çıkardılar. Olur olmadık yerlerden link aldık. Nereden link alsak o değer arttı. Kalite filan hiç önemli değildi. Sonra dediler yok böyle olmayacak siz sizinle benzer içerikli sitelerden link alın. Ona da tamam dedik. Sonra yok dediler bu değeri kaldırdık.

Onların demesiyle olmuyor ki. Millet nereden link gelirse gelsin bilinçaltına yerleşti.

Ben bu işlerin uzun yıllardır içerisindeyim. Google o kadar çok şey değişdi ama bizim kafa aynı.

Geçen forumda biri 15 tane ücretsiz backlink yazmış. Eleştirdim bu çalışma sitelere zarar verir. Hemen silmişler. Bunu silen arkadaşla yüz yüze gelsem diyecem kaç siteyi analiz ettin. Kaç tane ceza almış site gördün.

Açıkçası bu saatten sonra kimsenin ne yaptığına karışasım doğru yolu gösteresim yok.

Sizde uğraşıp buralarda bu tür içerikler yazmayın. İnsanlar bildiklerini okuyor. Birileri de onlara göz yumuyor.