xhusenhox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site içeriği diy ideas (dekarasyon) üzerine idi ve ingilizce içerikti. Muhtemelen diğer ezoic hesabımdaki içerikleri kullandığım için ikinci ezoic hesabım devre dışı dırakıldı diye düşünüyorum. Çübkü ilk ezoic hesabımda şuana kadar herhangi bir sorun yoktur. Yalnız gelirlerin iyi olduğunu söyleyemem. Adsensenin 3te 1i veriyor. Adsense partner firmalarının daha iyi verdiğini söyleyenler, Ne içiyor ise bende istiyorum
teşekkürler hocam cevap için, 2 yıl önce bende denemiştim gelirler artmak yerine aksine düşmüştü, sürekli yapay zeka optimize edecek ilerde artacak falan diyorlardı ama bir ay denemeden sonra yeter deyip bırakmıştım, şimdi yine sürekli mail atıyorlar tekrar deneyelim falan diye, hala böyle ise hiç bulaşmaya gerek yok o zaman.