haktanbozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam belki burada daha önceden yaşayan vardır diye buraya sormak aklıma geldi açıkçası. Yasal bir düzenleme daha tam gelmediği için dediğiniz gibi bilinmez.



500 bin civarıymış hocam
Ortalama 60k dolar falan yapıyor. Riske atmamak lazım. Arkadaşın haziran ayına kadar çalıştığı bankaya gidip varlık barışından yararlanmak istediğini söylüyor ve onların vereceği bir form dolduruyor. Daha sonra arkadaşın TRBinance üzerindeki parasını global Binance'e aktarıp o parayla BUSD alıyor. Daha sonra varlık barışı işlemlerini yaptığı döviz hesabına swift ile USD olarak çekiyor. Mesele kapanmış oluyor.