site içeriği neydi hocam ? banlamak için haklı bir nedenleri var mıydı ?
Site içeriği diy ideas (dekarasyon) üzerine idi ve ingilizce içerikti. Muhtemelen diğer ezoic hesabımdaki içerikleri kullandığım için ikinci ezoic hesabım devre dışı dırakıldı diye düşünüyorum. Çübkü ilk ezoic hesabımda şuana kadar herhangi bir sorun yoktur. Yalnız gelirlerin iyi olduğunu söyleyemem. Adsensenin 3te 1i veriyor. Adsense partner firmalarının daha iyi verdiğini söyleyenler, Ne içiyor ise bende istiyorum