b3rqd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Gereksiz Abartı Bence , Mesajlarımızı Ne Yapsınlar Ki? Bu Yüzden Silmeye Gerek Yok ☺️
Gereksiz abartı değil aslında sadece ülkede dijital okur yazar az olduğu için onlarda sadece WhatsApp kullanabildiği için insanlar vazgeçemiyor eee datatlarının satılmasınıds hoş karşılamıyorlar