Yasaktan önce görüştüğüm arkadaş aracı 240 bin tl den 1-2 güne 20 bin 20 bin yükselterek 350 bine kadar çıkardı. Dedim başka arabamı yok bi baktım hepsi yükselmiş. Arkadaş biri geliyor yüksek koyuyor öteki benimki temiz 5 daha fazla yazim derken ucuyor.
300 bin km aşşa bmw yok 2012 olanda 300 bin 2004 olanda 300 bin km nasil oluyor çözen yok en güzeli bi pcx alıyom şimdi yasaktan sonra zaten hava sıcak ne arabaya ne kendime trafikte sıcakta işkence yapmaya gerek yok