Yani çöp oluyor bir nevi eriyor, anladım teşekkürler. Platin bittiğinde yeni aldığım üyelik devreye girseydi güzel olurdu ya
Yok ben gene de kesin öyle demiyorum bakın. Çünkü en az birkaç kişi bana sonra devam ediyor diye dönüş yaptı. Burada da öyle yazan olmuş. Belki arkaplanda sonradan düzenleme falan oluyordur. Kesin bilgim yok.