Akar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte o konuda ben de cevap alamadım. Eski premiumun sonradan devam edeceğine dair yorumlar geldi ama yönetimden bir şey diyen olmadı. Ben her halükarda alacaktım platini, dolayısıyla aldım. Önceki silver şu an halen eski tarihiyle duruyor. Mart ayında almıştım onu, şimdi aldığım Platinden daha evvel bitecek görünüyor panelde. Sonradan düzenleniyorsa bilmiyorum. Resim yüklüyorum anlatmak için size ama hata veriyor.
Yani çöp oluyor bir nevi eriyor, anladım teşekkürler. Platin bittiğinde yeni aldığım üyelik devreye girseydi güzel olurdu ya