Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şirket açmadıysanız aman diyeyim çekmeyin 1-2 yıl sonra karşınıza çıkartıverirler
yok hocam şahsi şirketim var ve e-ticaret ile uğraşıyorum zaten bütün herşeyi faturalandırıyorum teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için.