Forumda bir grafiker arkadaşın yaptığı logo ismini vermeyeyim. 24 saat üzerinde çalışıp teslim ettiği logo :d Siz bu logoya kaç para verirsiniz.
edit : web sitesi için yapılan bir logo
Her baktığımda daha güzel görünüyor gözüme

Dostum bence sen bunu kullan.
Font benim hoşuma gitti karakterde çok iyi oturmuş.