TheRazor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda bir grafiker arkadaşın yaptığı logo ismini vermeyeyim. 24 saat üzerinde çalışıp teslim ettiği logo :d Siz bu logoya kaç para verirsiniz.

edit : web sitesi için yapılan bir logo

Her baktığımda daha güzel görünüyor gözüme
Dostum bence sen bunu kullan.
Font benim hoşuma gitti karakterde çok iyi oturmuş.