Geyik değilse madem şunu söyleyeyim, dikkat et şeker şakaya gelmez. En zorlu mücadeleleri verirsin ona göre. Zaten ex halini anlatmak bile istemiyorum. Sıkıntı yaşama sonra, yememen gerekiyorsa yeme.
Öneriniz için teşekkür ederim hocam. Dediginiz gibi yememem gerekiyor