TheRazor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda logo içinde bir alt taban var onun altına dediğin ücretlere logo yapılmıyor keşke o kadar ücret ödeseydim.
O zaman ifşa etmek lazım ki benzer işler üremesin