Hocam illegal bir şey yapıp bunu paylaşıyorsunuz ne bekliyordunuz ki r10 arkanızda yürüyün demesini mi
Ne yapabilrim derken destek verin demedim. Durumu ilgili kişilere bildirmek için bu olayın yaşanmaması için böyle bir konu açmıştım. Ben yapabiliyorsam başkası da yapar.