Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20TL'ye logo yaptırmaya çalıştıysanız çok doğal bir sonuç olmuş, logo filan değil bu sonuçta. Bir font seçip ceketten griyi puronun ucundan kırmızıyı seçmiş yapıştırmış

250+ bir rakam ödediyseniz ve bu sonuç çıktıysa konu makul onun dışında çok gereksiz olmuş bence
Forumda logo içinde bir alt taban var onun altına dediğin ücretlere logo yapılmıyor keşke o kadar ücret ödeseydim.