Merhaba. SMTP ayarlarımı yaparken çok değişik bir hatayla karşı karşıya kalıyorum. Müşterimin web sitesi dermalanya.com . maili ise
info@dermalanya.com .mail yandex üzerine kurulu bir mail. SMTP ayarlarını düzgün bir biçimde yapıyorum SMTP username ile from email de aynı, portu ya yandex portu. Kurulumu tamamlayıp info@dermalanyaya test maili gönderiyorum ve başarılı şekilde gönderiliyor. Fakat sitemdeki iletişim sayfasındaki formu doldurduğumda mail gönderilirken hata oluştu mesajı geliyor. İşin tuhaf kısmına gelirsek örneğin forma anlamsız bir mail girdiğimde (örn:
kjfgdh@hotma.om) bu mail başarılı şekilde gidiyor fakat gittiği Email benim kendi emailim yani
info@dermalanya.com maili değil tamamen farklı bir email. Bu garip sorunun sebebi nedir acaba yardımcı olabilir misiniz. Bu arada eğer mail gönderilirken hata alırsam smtp eklentisinin üstünde ünlem işareti çıkıyor ve o hatayı da ekteki resimde gönderiyorum. İyi günler herkese..