ya peki +1 görmeyip -20 kadar giderse ne olacak direk paran 0 lar
Hocam benim bildiğim kadarıyla stop loss da o kadar bir düşüşe izin verilmiyor yani yüzde 1 düştüğünde anında minik farklar ile satış yapması gerekiyor. Eğer öyle büyük farklar olma ihtimali olursa normal manuel stop loss koyanlarda sıkıntıya girer. Yani aslında satma işlemini bot yapmıyor. Satma işlemini binance kendisi yapıyor stop loss ve take profit değerleri atarsanız.