ebilge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Parayla yorum yaptıracak kadar düştüyseniz baştan kaybettiniz demektir. Hayatta bu şekilde iş yapanların başarılı olduğuna tarih şahit olmamıştır.
düşmek değil buna düşmek denilmez ve kaybetmedim hiç bir şekilde olaya bu şekil bakmak çok değişik rakiplerin uyguladığı araçları bende kullanıyorum ayrıca yeni olduğu için böyle şeylere ihtiyaç var olaya bu şekil bakarsanız adsden reklam vermekte düşmek mi sayılır