Türkiye'yi terk ettiğiniz zaman
O kolay yol hocam, yolların en kolayı belki de.. Ama bu ülke için üzülmek, çabalamak da belki de yolların değerlisi ama en zoru olsa gerek. Böyle büyük bir finans sisteminden Türk gençleri ayrı kalıyor. Kimse de sesini çıkarmıyor