Neden hocam, api ile ne gibi bir sıkıntı oluşur.
1ben php ile yapmıştım hocam api de gecikme olunca batıyordum + al sat sal sat anlık olduğu için karışıyordu binancede karışıklık neden oluyordu yani +1 olduğunda satıyorsun ya bazen +1 olmadan en dibi bulup bakiyeni sıfırlıyor