mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitemap.xml neden buton olarak sitenin alt kısmına koyuldu ki
Hocam aklım burda kaldı Gizlilik Politikası yanı boş kalmasın diye koydum sizce koyulmaz mi