Forumda grafiker konusunda şöyle bir sıkıntı var, konuya bakıyorsun bir referanslar var bir referanslar uçuk kaçık grafikler, sonra veriyorsun işi, paintle yapılmış bir şey geliyor.
Artık o kadar daralmıştım ki bu tür olaylardan, bu logoyu da referanslarının olduğu konuna koyar mısın lütfen dediğim için kavga etmiştik