20TL'ye logo yaptırmaya çalıştıysanız çok doğal bir sonuç olmuş, logo filan değil bu sonuçta. Bir font seçip ceketten griyi puronun ucundan kırmızıyı seçmiş yapıştırmış
250+ bir rakam ödediyseniz ve bu sonuç çıktıysa konu makul onun dışında çok gereksiz olmuş bence