Geçmiş yıllarda teliften dolayı 1 serverin kapandığını duymuştum.
Onun dışında da kapanan herhangi bir oyun bulunmuyor.
Almanya da rubinumun sunucusu sözde telif dalgasından dolayı kapatılmıştı. Orada gameforge'un yetkilileri tam ve vergisini ödüyor bu yüzden oyun hakkında hak sahibi bulunuyor. Fakat Türkiye'de böyle bir şey söz konusu değil.