İyilik mi? Reklam mı? İyilik bu şekilde yapılmaz ki! Bu şekilde bir davranışın adı, iyilik olmaz. İyilik yapacağım ama nasıl yapıldığını bilmiyorum diyorsanız, bu daha masum ama bir o kadar da vahim olurdu. Ne zamandır bu şekilde iyilik yapılıyor, sanki lütuf da bulunuyor gibi. İyilik yapmaktan kasıt, ALLAH'ın hoşuna gidecek davranışlar içinde olmaksa, bu onlardan biri değil. İyilik yapmak istiyorsanız, bir dakikada bile onlarca insana yapabilirsiniz.