Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Öncelikle ben grafik tasarımcı değilim. Güzel mi bence değil. Belki 2010 yıllarında olsaydik harika derdik. Fiyat konusunda hayal kırıklığınızı elbette anlıyorum. Sorun şu ki müşteri her zaman her işin başarılı olmasını bekler. Bu başarılı bir çalışma olmamış pek. Yinede bu maskottan daha iyi ne çıkabilirdi diye oturup düşünmektede fayda var.
Yazı müthiş durmuş olsaydı bile Header da bu logonun pek hoş duracağını sanmıyorum. Tabi dediğim gibi burda yüzlerce uzman varken bana söz düşmez sadece fikir.