logo yok daha site aktif hale gelemedi. sadece fikir almak için açtım konuyu her hangi bir şahsı kötüleme gibi bir durum yok herkes kendi ekmeğinin peşinde.
konu acarken bunlarıda belirtmiş olsaydınız belki ben atladım
daha sağlıklı olurdu insanlarımız hemen linç etmek için çok meraklıdır.
Zamanın da bir kadın köy halkı tarafından linç edilmek üzereyken İsa peygamber (yanlışım varsa özür dilerim)ilk taşı günahsız olan atsın der ve kimse taş atamaz
r10 da artık bu sekil de kimse kendi yaptığına bakmadan adamı ipe götürüyor