NextWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkes kendine göre yorumlamış, maskot hazır verilmiş, tasarımcı maskotun üstüne bir halka ve yanına yazı eklemiş. Öncelikle maskot içeren bir çalışmadan logo üretmek kolay değildir. Özellikle bu kadar detay içeren bir maskotun logo olması bana göre yanlıştır. Maskotu en fazla bir daire içine alıp, daire kalıbını fazla taşırmadan oranlı şekilde üzerinde çalışılır. Ancak tasarımcıdan dikdörtgen format iştenmiş ise bir şey diyemeyiz. 150 TL ye uygun bir çalışma olduğunu düşünüyorum, ancak bu logo değildir, bu kadar geniş ölçüde ve detaylı icerikle logo olmaz. Müşteri isteğini hatalı buldum.
Bu işin içinde birisi olarak yorum yaptığınız için teşekkür ederim. Müşteri isteği hatalı buldum dediniz, marka adı oyun patronu örnek olarak bir patron vektörel çizimi attım bu tarz buna benzer bir şeyler ile logo yapabilirsiniz dedim. Hayal gücüne bağlı yaratıcılık ona kalmış. Direkt yanına bir font ve 3d gibi kabartma verip direkt teslim ediliyor bunu diğer kullanıcılara sordum böyle bir logoya kaç para verirsiniz diye. İlla ki bu patron vektörel çizimi olacak demedim. Hayal gücüne bağlı bir şekilde yapabilirdi.