Herkes kendine göre yorumlamış, maskot hazır verilmiş, tasarımcı maskotun üstüne bir halka ve yanına yazı eklemiş. Öncelikle maskot içeren bir çalışmadan logo üretmek kolay değildir. Özellikle bu kadar detay içeren bir maskotun logo olması bana göre yanlıştır. Maskotu en fazla bir daire içine alıp, daire kalıbını fazla taşırmadan oranlı şekilde üzerinde çalışılır. Ancak tasarımcıdan dikdörtgen format iştenmiş ise bir şey diyemeyiz. 150 TL ye uygun bir çalışma olduğunu düşünüyorum, ancak bu logo değildir, bu kadar geniş ölçüde ve detaylı icerikle logo olmaz. Müşteri isteğini hatalı buldum.