üstadım beğenin beğenmeyin birsey diyemem ama anlaşma tarzınıza göredir.bana göre logo güzel ama bana göre kimsenin de emeğine fiyat biçemem beğenirsiniz beğenmezsiniz ama bu tarz bir konu açmanız bana göre yanlış ticaret iki kişi arasında olur anlasılamaz ise konu acılıp tartışılır ama insanlar klavyeden o kadar rencide edici şeyler yazıyorlar ki insanın iş yapası gelmiyor

açıkcası logonun yanında keşke sitenizi de yazsaydınız da bu sekil de karşılastırsaydık