Hocam bütün mesajlarınızı okudum.
Vectorü grafikere siz iletmişsiniz anladığım kadarıyla;
Edindiğim tecrübelere göre güzel olan grafik çalışmaları genelde; grafikerlerin hayal gücüne bağlıdır ve çalışma esnasında grafikerin kısıtlanmaması gerekir. Yani içinden geldiği gibi yapması gerekir. Vektörü siz verdiğiniz zaman zaten yanına yazı yazmak kalıyor geriye haksız mıyım?
Tahminimce çalışmayı yapan arkadaş; zaten bu konuyu gördüğünde sizden ücret talep etmeyecektir.
ücretini peşin olarak ödemiştim. arkadaşa bu tarz bir şey yapabilirsiniz diye örnek attım buna elimden geleni yaparım dedi güzel bir şey çıkacağını düşünüyorsanız yapabilirsiniz dedim çıkan sonuç bu