asedizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bionluk'ta falan yaptırdıysanız gayet normal. Oranın kitlesi Tasarımcı Dayı yüzünden 13-14 yaşındaki çocuklarla doldu. Yanlış anlamayın yermek için söylemiyorum ama çok yetisiz insanlar uygun fiyattan yapıp müşteriyi mağdur ediyorlar.
yok forumdan yaptırdım +300 tradesi vardı