https://www.r10.net/premium-uyelik-r...ium-uyelikler/

hocam kullanıcı rankı alabilirsin

statü denmiyor bunlara.

Öyle olsa idi parn kadar statü sahibi olursun, demek gibi bişey olurdu.

İndirim mevcut şuan kaçırmayın derim