O fiyattan bir eğitim alıp iade ettiğinizde hem ödemeyi geri almış olursunuz hem de limiti geçmiş olursunuz. Diğer yandan farklı bir hesap ile eğitim açabilirsiniz diğer türlü para çıkmıyor diye biliyorum.