Yusufg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani ödeme aldığımda vergilendirmem gerekecek doğrumu? ve vergi gelirden fazla olma şansı yok değil mi hocam?
Evet Hocam vergilendirmek için ödeme almanız gerekiyor,tabi vergiler % olarak hesaplandıgı için gelirinizi geçemez