ozituR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım bence biraz az. şayet özgün içerikler oluşturuyorsanız biraz daha yüksek olması lazımdı. ya çok zor bir sektör seçmişsiniz ya da makale yazarken bazı yanlışlar yapıyorsunuz. 3 ayda 200 makale hiç az bir rakam değil bence. tabii bunlar benim tecrübelerime dayanarak söylediğim şeyler. belki de normaldir.
Tekrar teşekkürler yorumunuz için. Domainde sıfır domain onunda etkisi olabilir mi?