Program bende mevcut.
Sadece edu liste kasabiliyorum.
Ciddi kolaylık sağlıyor, henüz olumsuz bir durumda söz konusu değil.
Programı kullanmak büyük tecrübe gerektiriyor yalnız.
150'lik liste atıyorum, 30-40 tanesine yorum gönderiyor.
Diğer bloglara niye yorum göndermiyor, onu bilmiyorum mesela.