Arkadaşlar blogspot üzerinden çok zor oluyor kod arama kısmı sadece ekrana sığan kodlar arasında çalışıyor. Telefondan xml nasıl duzenleyebilirim çok program denedim ama nafile daha önce halleden oldu mu bilgisayarım yok