tc_pilot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz çıkış yaparken 2 memur vardı resepsiyonda denetim yapıyodu kimlik sorgusu vs. Bize dik dik bakıp uğraşmak dışında çıtları çıkmadı.
şikayete bağlı bir olay olduğu için şikayette bulunmadığınız için müdahil olmak istememişlerdir