Arkadaşlar merhaba;
Yakın zamanda güzel bir sektörde globale hitap eden bir ingilizce site hazırladık.
Normal bir şekilde search console ve analitcs e başvurdum. Türkçe sitelerimdeki gibi , burada bir yanlışlık olduğunu düşünmüyorum varsa yanlışım söylerseniz sevinirim.
En çok merak ettiğim konu bu sitenin ingilizce ve globale hakim etmesiyle birlikte gelen adsense sorunsalı. Ben şimdi normal turk adsense hesabımla başvurup onay mı almalıyım yoksa uk- usa gibi hesaplardan mı onay almalıyım. Aradaki fark nedir?
(Site dünyadaki tüm ülkelere hitap ediyor)