Kayraa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun hocam. @Tufan1903;
"site devre dışı veya kullanılamıyor" Dün yolladım adsenseye ben de. Bugün bu red cevabı gelmiş. Nedir hocam bu?
Teşekkür ederim hocam 😊 inceleme için girdiklerinde site kapalıysa ondandır