MTB sağlam kas yapıyor şehir içi yokuş çıkarken, amele işi baya nefes kesiyor.
Ama yol bisikletleri öyle mi; Hem çok rahat, hem hızlı, hem seni amelelikten kurtarıyor, uzun yol sürebiliyorsun, öyle çok da yormuyor. Tabi bisiklet var yorar, bisiklet var yormaz. Her türlü terletir ama abi, kaç kere yol bisikleti gördüm adamlar trafikte akıp gidiyor. Ben bunu MTB ile yapamıyorum, hız bir süre sonra kesiliyor. MTB dağ içinde çok güzel hisleri var orası ayrı, ama her bisiklet gerçekten adı gibi. Adı gibi olan bisikletleri, adının geçtiği yerlerde kullan

)
Yol bisikletlerinde genelde lastik ve fren önemlidir hocam, bunlara dikkat et