Dostum bende coronadan önce çok sarmıştım. Hatta hibrit var bende yol ve şehir karışık. Çok uzun yolculuk yapmıcaksan hibrit en iyisi. Bunun için bisiklet forumu var TR nin en büyük bisiklet forumu tek zaten. Orada açsan bu konuyu çok yardımcı olurlar. Şimdi reklam gibi olur diye yazmıyorum ama orada bu işten çok iyi anlayan insanlar var. Bana onlar yardımcı olmuştu.