27M 50 dolara almıştım dursun kenarda.
Şimdi şu hesap kitap yapan arkadaşlara bir şeyler söylemek istiyorum. Güzel hesap yapıyorlar bende yaptım zamanında ama nerede yanıldım biliyor musunuz? Doge'nin bu kadar pump olmasında oha dedim yok artık dedim olamaz dedim. Sonra bu hesapların boşuna olduğunu düşündüm ve bıraktım hesap kitap yapmayı al unut kafası var artık bu sektörde.
2017 de girdim ben, Doge vardı elimde milyonlarca CEO'sunun bile şaka olarak çıkardık demesi üzerine bu ne lan dedim yürümez gitmez dedim sattık tabii satmasaydık hesapları hatırlayamıyorum bakmıyorum moralim bozulmasın diye. Geçen hatta sevdiğim bir abim aynı sektörde iş yapıyoruz , 10M doge vardı hesabı açıp bakamıyorum psikolojim bozulacak diye aldığı hesabına girmiyor
Siteler ücretsiz olarak veriyordu günlük 1000 - 2000 tane falan hatırlayanlar olacaktır muhakkak. Sonra dedim salla Dark, shitcoin bu geleceğe yatırımı sen projelilere yap dedim, 4 senede bir coinde alttan ekleye ekleye bekledim ne pump oldu ne projesini geliştirdiği halde yerinden oynadı. İsmi lazım değil, eeee ne oldu şimdi Aralık ayında Doge alan arkadaşım -15.000 $- kazandığı 7M $ -bedava parasına diyeceğim çünkü onun için bedavaydı-, şimdi bana havuzlu villasından, tatil kentinden aldığı butik otelinden selam gönderiyor. Allah daha çok versin şans ona güldü biz proje proje proje gelecek gelecek dedik adam 1 senede benim hayalimi kurduğum tüm her şeyini gerçekleştirdi.
Ben ilk DOGE'yi gördüğümde 0,0011 lerdeydi,
Kısa özet; at abi 100 dolar 500 dolar yürürse senindir yürümezse yapacak bir şey yok. Kazanırsın. Sadece şansını denersin,
Arkadaşlar teknik analiz falan boş oldu onu demek istiyorum artık. Geleceğin teknolojisi mi? Sonuna kadar geleceğin teknolojisi ve geleceğin para birimleri olarak yenilikler getirecek bu coinler. Onda hem fikirim ama unutmalık atmakta fayda var. Dedenin 60 yıl önce aldığı toprağın değerlenmesi gibi bir şey bu