R10 yetkililerinin yükünü hafifletecek, R10 kullanıcılarının kuralları öğrenmesini sağlayacak bir çözüm:
Forumda kurallar konusunda sorunlar var. Bu sorunların çözümü için ( kuralların tam olarak bilinmesi için), konu açılmadan önce konuyu açan kişiye ufak bir test yapılabilir. Testin soruları 4 şıktan oluşabilir. Testin sorularının içeriği ise o konunun(kategorinin) kuralları olur. Kuralları bilen testi geçer konusunu açar. Testi geçemeyen kuralları öğrenir, testi geçer konusunu açar. Bu sayede konu açan herkes açtığı kategoride(konuda) kuralları öğrenir. Kullanıcıların biraz zamanını alan bu çözüm, kurallar konusunda yetkililerin yükünü hafifletecektir.