İlçede aile yanı gider 0, ekmek toprak fırında pişer, dede pazarcı yeşillikler sebzeler genelde ordan , bakliyat vs ailenin yemek fislerinden. Pek para harcanmaz yani. Yıllarca dışarda okuduk çalıştık döndük memlekete o zamanlar 2-3 gidiyodu askere gidene kadar idare etmeyi düşünüyorum sonrası Allah kerim çok güzel birikim yapiliyor, şu anlık şehirler benden uzak dursun :d