SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haklısınız hocam ben biraz daha işin back-end kısmını seviyorum, ilgileniyorum. Bu tür şeylerde pek yeteneğim yok. Domain parasına reklam işe yaramaz demek kendi fikrim tabi sizle alakası yok, estağfurullah. Kolay gelsin, başarılar.
Yok hocam estağfurullah denilecek bir şey yok burada hepimiz bilgi alış verişi içindeyiz eğer ki bir siteniz varsa reklam konusunda ücretsiz yardımcı olabilirim size