Konu
Abritaj yazılımı kullanan var mı?
12-05-2021, 23:40:58
#2
nurettin
Çok iyi botların olduğunu duydum ama isim bilmiyorum. Eskiden iyiydi diyenler var şu anda bu kadar fark olmadıgını