Arkadaşlar uzun zaman internette websitemde çalışma yapılması amacıyla bazı kişilerle anlaşma yaptım. Çok fazla bilgim olmadığı için konulara mudahale edemiyordum. İstenilen ücreti veriyor ve sonuç bekliyorum. Yaptığım bu çalışmalar da memnuniyetim fazla olmadı. Belki yanlış insanlarla çalışmamdan belki taleplerimi doğru anlatamadigim dolayı. R10.net i keşfetmemim ardından buradaki saygıdeğer bir çok arkadaşın paylaşımlarından bilgi alarak. Konulardaki bilgiler doğrultusunda yaptıklarımı inceleyerek kendi basımı kendim kasimaya başladım. Sonuçlar daha öncesine göre çok daha olumlu ilerliyor. Diğer forumların aksine bu foruma üye olan insanlar gerçekten kontroller sayesinde alınıyor.

Yine yapılan kontrollerle yanlış ve olumsuz hareketlerde bulunan kişiler engelleniyor. Forum kullanımı internette bilgi sahibi olmayan bir kişiye göre bile çok kolay. İstediğiniz şeye ulaşabiliyorsunuz.

Üye olmayı çok daha önceden istiyordum ancak dün oldum ve bundan çok memnunum. Bu gibi birçok sebepten ötürü forumun kurulumunda ve geliştirilmesinde emeği olan herkese çok ama çok teşekkür ederim.